воскресенье, 30 августа 2015 г.

Հայկական արտադրանքի մրցունակությունը

Թերևս անժխտելի է այն փաստը, որ հայկան արտադրանքը իր որակական հատկանիշներով չի զիջում շատ ու շատ արտադրանքների: Իսկ հայկական սննդամթերքի և խմիչքների մասին խոսելն ավելորդ է:
Չնայած այս և մի շարք այլ առավելությունների, այսօր աշխարհի շատ երկրներում դժվար է գտնել ապրանքներ որոնք պիտակավորված լինեն "mad in Armenia" հայտնի բառերով:
Ինչն է պատճառը, որ հայկական բարձրորակ ապրանքները մրցունակ չեն արտասահմանում:
Պետք է հիշել, որ միայն բարձր որակը բավարար չէ մրցունակություն ապահովվելու համար:



Շուկայական տնտեսության ներկայիս պայմաններում ոչ պակաս կարևոր գործոն է գինը:
Ցավոք այսօր հայկական ապրանքները արտահանել և վաճառել արտասահմանում այս առումով դեռևս մրցունակ չեն: Թերևս փորձենք ներկայացնել այն հիմնական պատճառները, որոնք նպաստում են վերոնշյալ իրավիճակի ձևովորմանը:

  1. Հայկական արտադրանքների չափազանց բարձ ինքնարժեքը: Ինքնարժեքի հիման վրա ձևավորված գին, որը մրցունակ չէ նույնիսկ Հայաստան ներկրված ապրանքների համեմատ:
  2. Արտահանման համար առկա խնդիրները, որոնք առանց այն էլ բարձր ինքնարժեքի վրա հավելյալ տոկոսադրույքներ են ավելացնում:
  3. Համապատասխան ստանդարտների բացակայությունը Հայաստանում, իսկ հաստատվել Եվրոպական կամ այլ երկրների շուկաներում առանց ստանդարտների չափազանց դժվար է:
  4. Հայական արտադրանքի վերաբերյալ օտարերկրյա քաղաքացիների չափազանց թույլ պատկերացում: 
  5. Արտասահմանում գործընկերներ գտնելու դժվարությունները:
Այս և մի շարք այլ խնդիրների առկայություն է, որ դժվարեցնում կամ աննպատակահարմար է դարձնում հայկական արտադրանքի առկայությունը միջազգային շուկաններում: 
Օրինակ հայկական պահածոները վաճառքը արտասահմանում կարող է տատանվել 10-25 եվրոյի սահմաններում, այն ինչ եվրոպական նկամ թուրքական պահածոները կարելի է գնել 5 եվրոյի սահմաններում:
Հետագա հոդվածներում կփորձենք մանրամասն ներկայացնել վերոնշյալ կետերի առանձնահատկությունները և դրանց ազդման ազդեցությունը վաճառքի վրա: 

Комментариев нет:

Отправить комментарий