Թերևս անժխտելի է այն փաստը, որ հայկան արտադրանքը իր որակական հատկանիշներով չի զիջում շատ ու շատ արտադրանքների: Իսկ հայկական սննդամթերքի և խմիչքների մասին խոսելն ավելորդ է:
Չնայած այս և մի շարք այլ առավելությունների, այսօր աշխարհի շատ երկրներում դժվար է գտնել ապրանքներ որոնք պիտակավորված լինեն "mad in Armenia" հայտնի բառերով:
Ինչն է պատճառը, որ հայկական բարձրորակ ապրանքները մրցունակ չեն արտասահմանում:
Պետք է հիշել, որ միայն բարձր որակը բավարար չէ մրցունակություն ապահովվելու համար:
Շուկայական տնտեսության ներկայիս պայմաններում ոչ պակաս կարևոր գործոն է գինը:
Ցավոք այսօր հայկական ապրանքները արտահանել և վաճառել արտասահմանում այս առումով դեռևս մրցունակ չեն: Թերևս փորձենք ներկայացնել այն հիմնական պատճառները, որոնք նպաստում են վերոնշյալ իրավիճակի ձևովորմանը:
Չնայած այս և մի շարք այլ առավելությունների, այսօր աշխարհի շատ երկրներում դժվար է գտնել ապրանքներ որոնք պիտակավորված լինեն "mad in Armenia" հայտնի բառերով:
Ինչն է պատճառը, որ հայկական բարձրորակ ապրանքները մրցունակ չեն արտասահմանում:
Պետք է հիշել, որ միայն բարձր որակը բավարար չէ մրցունակություն ապահովվելու համար:
Շուկայական տնտեսության ներկայիս պայմաններում ոչ պակաս կարևոր գործոն է գինը:
Ցավոք այսօր հայկական ապրանքները արտահանել և վաճառել արտասահմանում այս առումով դեռևս մրցունակ չեն: Թերևս փորձենք ներկայացնել այն հիմնական պատճառները, որոնք նպաստում են վերոնշյալ իրավիճակի ձևովորմանը:
- Հայկական արտադրանքների չափազանց բարձ ինքնարժեքը: Ինքնարժեքի հիման վրա ձևավորված գին, որը մրցունակ չէ նույնիսկ Հայաստան ներկրված ապրանքների համեմատ:
- Արտահանման համար առկա խնդիրները, որոնք առանց այն էլ բարձր ինքնարժեքի վրա հավելյալ տոկոսադրույքներ են ավելացնում:
- Համապատասխան ստանդարտների բացակայությունը Հայաստանում, իսկ հաստատվել Եվրոպական կամ այլ երկրների շուկաներում առանց ստանդարտների չափազանց դժվար է:
- Հայական արտադրանքի վերաբերյալ օտարերկրյա քաղաքացիների չափազանց թույլ պատկերացում:
- Արտասահմանում գործընկերներ գտնելու դժվարությունները:
Այս և մի շարք այլ խնդիրների առկայություն է, որ դժվարեցնում կամ աննպատակահարմար է դարձնում հայկական արտադրանքի առկայությունը միջազգային շուկաններում:
Օրինակ հայկական պահածոները վաճառքը արտասահմանում կարող է տատանվել 10-25 եվրոյի սահմաններում, այն ինչ եվրոպական նկամ թուրքական պահածոները կարելի է գնել 5 եվրոյի սահմաններում:
Հետագա հոդվածներում կփորձենք մանրամասն ներկայացնել վերոնշյալ կետերի առանձնահատկությունները և դրանց ազդման ազդեցությունը վաճառքի վրա:
Комментариев нет:
Отправить комментарий